Jasionówka, dnia 24.11.2025r. Or.6721.7.2025 OGŁOSZENIE...
Jasionówka, dnia 24.11.2025r.
Or.6721.7.2025
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY JASIONÓWKA
o podjęciu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Jasionówki w rejonie ulicy Młynowej
i projektowanej drogi krajowej Knyszyn-Korycin
oraz uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Jasionówki w rejonie ulicy Grodzieńskiej
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130, 1907, 1940, z 2025 r. poz. 527, 680) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 oraz art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112, 1881, 1940)
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Gminy Jasionówka:
1. Uchwały Nr IX/70/25 Rady Gminy Jasionówka z dnia 27 czerwca 2025 r. w sprawie przystąpienia
do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Jasionówki w rejonie
w rejonie ulicy Młynowej i projektowanej drogi krajowej Knyszyn-Korycin
oraz
2. Uchwały Nr X/73/25 Rady Gminy Jasionówka z dnia 29 sierpnia 2025 r. w sprawie przystąpienia
do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Jasionówki w rejonie
ulicy Grodzieńskiej
Granice obszarów objętych opracowaniem planów obejmują działki według załączników graficznych
do wymienionych wyżej uchwał.
Dokumentacja spraw dostępna jest do wglądu w Urzędzie Gminy Jasionówka, ul. Rynek 19, 19-122 Jasionówka pok. nr 9, w godzinach pracy urzędu.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektów planów
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 grudnia 2025 r.
Zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112, 1881, 1940). Wnioski należy składać do Wójta Gminy Jasionówka,
za pomocą formularza dotyczącego sporządzenia aktu planowania przestrzennego dostępnego
w siedzibie Urzędu Gminy Jasionówka oraz pod adresem:
https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego.
Wnioski należy składać na piśmie utrwalonym w postaci papierowej, w sekretariacie Urzędu Gminy Jasionówka w godzinach pracy urzędu lub pocztą na adres: ul. Rynek 19, 19-122 Jasionówka, lub w postaci elektronicznej,
w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres:
gmina@jasionowka, za pośrednictwem platformy usług administracji publicznej ePUAP - (/2008022/SKRYTKA)lubna skrzynkę e-doręczeń:AE:PL-60309-60302-HVBVG-08, na formularzu w postaci papierowej lub
w formie dokumentu elektronicznego. Zgodnie z art. 40 pkt 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112, 1881, 1940), wnioski składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej nie muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Składający wniosek do ww. projektów planów miejscowych podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada,
a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu. Wskazane jest również podanie obszaru, którego wniosek dotyczy (np. numer działki ewidencyjnej, nazwa i numer obrębu ewidencyjnego, nazwa ulicy) lub nazwy planu, do którego składany jest wniosek
Wójt Gminy Jasionówka
/-/ Leszek Zawadzki
Klauzula Informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w ramach procedur związanych ze sporządzaniem aktów planowania przestrzennego
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych), dalej RODO, oraz art. 8a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym uprzejmie informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jestWójt Gminy Jasionówka z siedzibą w Urzędzie Gminy Jasionówka, ul. Rynek 19, 19-122 Jasionówka, dalej zwany „Administratorem”.
2. Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych: email: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.
3. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z art. 6 ust 1 lit. c RODO (realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,) oraz art. 6 ust 1 lit. e RODO (wykonywanie zadań realizowanych w interesie publiczny) w celu i zakresie niezbędnym do realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003 r.
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130, 1907, 1940, z 2025 r. poz. 527, 680), wraz z przepisami wykonawczymi, oraz w celach archiwizacji dokumentacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164).
4. Informacja o odbiorcach danych osobowych:
a. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem lub w oparciu o inny instrument prawny przetwarzają dane osobowe
na zlecenie Administratora, chodzi głownie o obsługę z zakresu ochrony danych osobowych, IT, informatyczną, z zakresu niszczenia dokumentów; hostingową (hosting poczty elektronicznej);
c. inni odbiorcy, którym są udostępnianie dane osobowe, np. obsługa prawna; podmioty uprawnione do obsługi doręczeń, w szczególności operatorzy pocztowi oraz podmioty świadczące usługi doręczania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w tym m.in. ePUAP w związku z § 8 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych.
5. Okres, przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
Będziemy przechowywać Państwa dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie w celach archiwalnych/kontrolnych – przez okres zgodny z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych oraz naszym Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt. Jeżeli przetwarzamy dane na podstawie zgody – a Państwo ją cofną – usuniemy dane w postaci adresu e-mail, numeru telefonu, tj. dane w takiej sytuacji będą przetwarzane do momentu jej cofnięcia.
6. Informujemy, iż mają Państwo prawo do:
– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, w tym prawo do uzyskania kopii danych;
– na podstawie art. 16 RODO prawo do żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
– prawo do usunięcia danych – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,
– prawo ograniczenia przetwarzania – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
– prawo do przenoszenia danych osobowych – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 20 RODO, tj. w przypadku gdy:
* przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
* przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
– prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
– prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych),
– cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych – dotyczy danych nieobowiązkowych wskazanych we wniosku: adres e-mail, numer telefonu; pozostałych danych nie możemy usunąć ponieważ mamy obowiązek ich przetwarzania (ma Pan/Pani prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda).
7. Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
8. Co do zasady podanie danych jest obowiązkowe, a obowiązek ten wynika z w/w aktów prawnych. Odmowa podania danych uniemożliwi wydanie rozstrzygnięcia w sprawie. Podanie niektórych danych osobowych jest dobrowolne (zostały oznaczone jako dobrowolne we wzorze wniosku) – są to w szczególności adres e-mail, numer telefonu. Ich niepodanie, pozostaje bez wpływu na bieg sprawy, spowoduje jedynie brak możliwości przesłania rozstrzygnięcia na adres e-mail czy kontaktu w oparciu o numer telefonu.
Tutaj dowie się Pan/Pani więcej na temat prawa do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych: Sprzeciw przysługuje wobec przetwarzania przez Administratora danych w prawnie uzasadnionych celach Administratora (czyli na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. Powinna/-ien Pani/Pan wtedy wskazać nam szczególną sytuację, która Pani/Pana zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez nas przetwarzania objętego sprzeciwem. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że wykażemy, że istnieją ważne, prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub też że Pani/Pana dane są nam niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Jeżeli zgodnie z oceną Administratora Pani/Pana interesy będą ważniejsze od interesów Administratora będzie on zobowiązany zaprzestać przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w tych celach.