Biuro Rzeczy Znalezionych Urzędu Miasta Krakowa poszukuje...
Biuro Rzeczy Znalezionych Urzędu Miasta Krakowa
poszukuje osób uprawnionych do odbioru rzeczy,
która została znaleziona na terenie Krakowa i oddana w depozyt do tutejszego Biura, tj:
1. gotówka w wysokości 10230,00 PLN. Termin odbioru: 17.05.2027 r.
2. gotówka w wysokości 6140,00 PLN. Termin odbioru: 14.01.2027 r.
3. gotówka w wysokości 5050,00 PLN. Termin odbioru: 30.11.2026 r.
Wydanie rzeczy z depozytu następuje po okazaniu dokumentu tożsamości, dokumentu potwierdzającego własność lub określeniu cech charakterystycznych rzeczy, a także podaniu przybliżonego miejsca i daty zgubienia przedmiotu.
Rzecz znaleziona, która nie zostanie przez osobę uprawnioną odebrana w ciągu dwóch lat od dnia jej znalezienia, staje się własnością znalazcy.
Kontakt: Urząd Miasta Krakowa, Biuro Rzeczy Znalezionych, ul. Wielicka 28A, tel. 12 616 57 11.