1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych Urzędu Miasta Krakowa poszukuje...
Wróć do listy komunikatów

Biuro Rzeczy Znalezionych Urzędu Miasta Krakowa poszukuje...

Biuro Rzeczy Znalezionych Urzędu Miasta Krakowa
poszukuje osób uprawnionych do odbioru rzeczy,
która została znaleziona na terenie Krakowa i oddana w depozyt do tutejszego Biura, tj:
1. gotówka w wysokości 10230,00 PLN. Termin odbioru: 17.05.2027 r.
2. gotówka w wysokości 6140,00 PLN. Termin odbioru: 14.01.2027 r.
3. gotówka w wysokości 5050,00 PLN. Termin odbioru: 30.11.2026 r.
Wydanie rzeczy z depozytu następuje po okazaniu dokumentu tożsamości, dokumentu potwierdzającego własność lub określeniu cech charakterystycznych rzeczy, a także podaniu przybliżonego miejsca i daty zgubienia przedmiotu.
Rzecz znaleziona, która nie zostanie przez osobę uprawnioną odebrana w ciągu dwóch lat od dnia jej znalezienia, staje się własnością znalazcy.
Kontakt: Urząd Miasta Krakowa, Biuro Rzeczy Znalezionych, ul. Wielicka 28A, tel. 12 616 57 11.